Sider


søndag den 18. oktober 2009

Ønskelisten pt

Der er ret mange ting, jeg sukker efter lige for tiden. Ti af de første ting, der faldt mig ind, var disse:
For det først er jeg ret vild med læderjakken (1) fra Miss Selfridge til £100, jeg tror godt den kunne brugse som en slags cardigan her til vinter. Den ser både rå og hyggelig ud på én gang. Handskerne (2) fra Topshop til £18 har læderbetrukne nitter, hvilket jeg er helt vild med. Lige nu lurer jeg dog på nogle fra ebay, der ikke er helt så fancy. Sammen med nitter er pailletter heller ikke noget, jeg er blevet træt af endnu. Guldkjolen (3) er fra Gina Tricot og koster 399kr, ikke dumt til jul eller nytår? Et af mine yndligsmaterialer for tiden er ruskind, det er blødt og tungt og lækkert. Faktisk ville jeg gerne have både sko, kjoler, tasker, bukser, toppe og jakker i ruskind, men her er det et par bukser (4) fra Topshop til £110, der står at farven er mulburry, jeg mener, det er sådan en meget mørk rødlilla farve, det er meget fedt, de ikke er helt sorte. Armbånd kan man ikke få for mange af, dem her med nitter synes jeg er rigtig fine, de er fra boohoo.com og koster £10.

Billeder fra 1: missselfrigde.com - 2,4: topshop.com - 3: ginatricot.com - 5: boohoo.com

Den falske langhårede pels (6) hedder noget med Yeti, og jeg vil ikke afvise, at jeg måske ville ligne en afskyelig snemand i den. Den er bare lidt halvfemser og et sjovt alternativ til alle de sorte langhårede pelse, og til £15 er der da råd til at være lidt sjov. Den er fra boohoo.com. Det er måske blevet lidt koldt til slangeskindsballerinaer (7), men jeg synes, de er så fine. De har små glimtende sten, og så er de sat ned til £9, hvilket jo er til at betale. Den pliserede top (8) er fra Monki og koster 350kr. Jeg kan godt lide, at den er fin og afdæmpet på samme til. Jeg tror, den er super til noget familehalløj, eller hvis man skal se lidt sofistikeret ud på en hverdag. Jeg er ret betaget af halskæden (9), eller hvad man skal kalde den med fjererne. Den er fra Mango's outlet og er sat ned til €11,99. Halskæden (10) med stenene er mere med symbolsk, for jeg går virkelig og sukker efter noget med sten på (eller skal vi kalde dem juveler?). Jeg har været på ebay og fundet nogle billige acrylsten, men nu må vi se, når de kommer, ellers koster halskæden £18 hos Topshop. Jeg har set noget lignende hos Gina Tricot til 200-300kr


Billeder fra 6:boohoo.com - 7: asos.com - 8: monkigirl.com - 9: mangooutlet.com - 10 topshop.com



PS: Jeg glemte lige rabatkoderne. der er 20% på Boohoo.com med mor002 udløber d. 20/10. 25% på asos.com med ASOSGRAZIA gælder til 21/10. Både topshop.com og missselfridge.com giver 10% i studierabat, hvis man har et NUS kort (eller hvis man taster 15 tilfældige numre ind i NUSfeltet - hvis det ikke virker første gang så prøv med nogle andet (det er altså lidt snyd). Ingen af dem gælder vist på nedsatte varer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.