Sider


onsdag den 28. oktober 2009

"Sidst på måneden"-øjenskygger

Ejeren af mineralmakeupsiden theshespace.com har fødselsdag, og det fejrer hun med tilbud på sine løse mineraløjenskygger til kun $2,50 stykket. Det du skal gøre er at kopiere/skrive navnet på øjenskyggen i feltet nede i bunden på SALESALESALE siden (jeg har sat en rød pil ved det på billede nr 2), så bliver de slået ind til $2,50, hvilket jo er billigt for løse øjenskygger. Der er helt vildt mange farver at vælge mellem, både under pigments for your eyes , men også Astrology collecktions, september limited eddition osv. Leveringen koster $3 for køb under $20. Husk de bliver sendt fra USA, så hvis du køber for mere end 80kr, risikerer du, at der kommer moms, told og gebyr på. Desuden plejer laveringen at være ret langsom. Tilbuder gælder til og med d. 31.10.



Her er nogle af de øjenskygger, jeg lurer på. Hvis man er til vilde farver er der også mange af dem.











Billeder fra theshespace.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.