Sider


onsdag den 18. november 2009

Gråt i gråt

Det er jo super trist vejr i dag, og jeg kunne ikke rigtig finde på andet end at gå i et med resten af verdenen. Strikkjolen er fra H&M, og den er bare blevet større og større, så jeg får den ikke brugt så meget. I dag var det dog meget rart at kunne varme sig lidt i den. Armbåndet er forresten et min mor købte, da kun var ung (i slutnigen af 60'erne), og jeg har fået lov til at låne det på ubestemt tid.
Nu vil jeg hygge mig i sofaen med kæresten og håbe på at taget ikke flyver af - det lyder virkelig som om, det er tæt på!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.