Sider


onsdag den 18. november 2009

Lidt Føtex

Jeg var lige i Føtex i Storcenter Nord i dag, og de er altså gode til at sætte ting ned. Jeg spottede bla. en masse skindvarer, såsom grå ruskindskjole til 250kr , sort læderkjole 300kr, forskellige skindboleroer til 250-3ookr. Læderbukser (str 40, 42 og 46) til 300kr - de var egentlig ret fede. Der var også ruskindsstøvler en masse (dog i lidt dårlig kvalitet) til 75kr. Der var også nogle rimelige fede bikerboots (dog i fake læder) til 75kr.
Det kan godt betale sig at kigge lidt efter en gang i mellem, jeg har bla. hapset mine elskede laksko til 30kr (før 130kr) og ruskindstøvler til 150kr (før 400kr).

2 kommentarer:

  1. Det er sjovt, sådan er Føtex ved mine forældre også, mens Føtex i nærheden af mig aldrig sætter (gode) ting ned. But why?! :D

    SvarSlet
  2. Min gamle føtex kunne heller ikke finde ud af det. Det er surt, at de ikke har de samme (gode) tilbud.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.