Sider


tirsdag den 8. december 2009

Død over dinoen!

Billede fra cbb.dk
Jeg har gang på gang beklaget mig over mine forældres computer aka dinosaueren, da den har været min eneste mulige forbindelse til internettet, når jeg har været "hjemme" på besøg i Kbh. Dinoen er simpelthen så langsom og så gammel, at det er stort set umuligt for mig at blogge, de weekender jeg besøger mine forældre, hvilket har været til stor irritation for mig. Nu er det slut! Rent teknisk er den ikke død endnu, men fra nu af har jeg intet med den at gøre, jeg har nemlig taget mig sammen og fået mobilt bredbånd. Tanken om ikke at kunne blogge hele julen (eller surfe på nettet generelt) fik mig til at undersøge markedet, hvor jeg fandt en løsning der var noget nær perfekt.


Løsningen fandt jeg hos CBB, der lige nu har et tilbud, hvor man får et USB modem for 1kr, hvis man samtidig bestiller mobil bredbånd på månedbasis til 148kr/måned. Normalt ville det jo være helt fjollet for mig, fordi jeg jo kun skal bruge det enkelt weekender og nogle ferier. Men abonnementet er ikke bindende, og derudover har de også mobilbredbånd på dagsbasis til 18kr/dag. Så nu er der internet hele julen, og de fremtidige københavnerweekender. Jeg føler mig helt lettet.



Til de teknisk interesserede kan jeg oplyse at der er tale om en 2Mbit forbindelse med at max forbrug på 10GB.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.