Sider


tirsdag den 29. december 2009

Henvist til køkkenet...

Ja, her i ferien bor jeg jo hos mine forældre i Kbh. Selvom det er hyggeligt at se dem, så begynder jeg altså at savne min kæreste, min seng og mit eget hjem. Men nu savner jeg bare gæsteværelset aka mit gamle værelse, da jeg for en aften/nat er blevet smidt ud derfra til fordel for min søster og nevø. Min nevø skulle overnatte her, fordi min søster og svoger skulle holde julefrokost. Nu er søster så blevet syg, så hun ligger inde i (min) sengen... Og dermed har jeg vundet en plads i køkkenet nu og en sofa i nat. I morgen tager de gamle i sommerhus, og søster og nevø tager op til dem selv igen, og så har jeg det hele for mig selv, gnæk gnæk.

Jeg ville egentlig gerne have vist jer, den maxinederdel jeg købte i dag, men det kan jeg altså ikke lige overskue med al den familie. Til gengæld skrev min stakkels kæreste, (der er syg, men i Århus, fordi han egentlig skulle arbejde mellem jul og nytår), at der var forsøgt afleveret en pakke til mig d. 23. december. Det er fra Kranz&Ziegler. Jeg havde nu bedt dem om at sende det til Kbh i den nye bestilling, som jeg måtte lave, fordi de havde overset den første. Ikke cool Kranz&Ziegler. Nå, men jeg fik lavet en fuldmagt til kæresten, der var så sød at hente pakken (ellers var den jo blevet sendt tilbage) og tage den med til Kbh i morgen. Tak til kæreste!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.