Sider


onsdag den 30. december 2009

Overdele

Jeg har faktisk ikke så mange overdele - toppe, bluser, jeg går jo mest i kjole og så er det lidt fjollet med alle de toppe. Men efter både nyindkøbt tubenederdel og maxinederdel samt pailletbukser (der er på vej yay!), er jeg kommet frem til at næste køb bliver nødt til at være en bluse eller top. Nu har jeg kigget lidt omkring, H&M's forårskollektion rummer nogle fine muligheder. Silkeblusen fra vero moda (2. billeder øverst til højre) spottede jeg lige, at FrkBlaBla havde købt, satser lidt på hun anmelder den. Så kan jeg se at farvepaletten ikke er så vild, men noget blåt, kunne jeg godt forestille mig, ville fungere.



Grå tank fra H&M, 59,95kr - Tshirt med eiffeltårne fra Topshop , £22 - Nude top med sølv fra Gina Tricot, 99kr. Flæsetop fra H&M 79,95kr - Sort basistop fra H&M.


Nude tank fra Topshop, £20 - Tank med dødningerhoveder fra Gina Tricot, 99kr. Silkebluse fra Vero Moda 259,95kr - Blå herretank fra H&M 39,95kr- Striber t-shirt fra H&M 59,95kr.

Billeder fra shop.hm.com - veromoda.com - topshop.com - ginatricot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.