Sider


onsdag den 30. december 2009

Iført maxinederdel

Åh, det har været helt umuligt at få taget nogle gode billeder, så I må nøjes med disse og så min begejstring. I går købte jeg en lang nederdel/maxi skirt (hvorfor skal alt nu være på engelsk? Nå jeg falder jo også selv i...) på udsalg i Zara til 99kr (den kostede 179kr før), og jeg er allerede rigtig glad for den. Desværre har jeg ikke så meget tøj at sætte den sammen med her i Kbh, så det blev lige meget sort. Det kunne også være fedt at sætte den sammen med nogle store grove sølvhalskæder, men det må også vente, til jeg kommer tilbage til Århus, lige nu har jeg alt, hvad jeg har med, på. Og så må I få nogle gode billeder en anden dag, det bliver helt sikkert ikke sidste gang jeg har den på. For resten var jeg lidt bekymret for mine lidt brede hofter, men jeg synes egenlig ikke, det er så slemt, jeg får ihvertfald ikke komplekser af have nederdelen på ;)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.