Sider


tirsdag den 29. december 2009

Hvid og lækker

Forleden viste min storesøster mig en meget lækker silkeskjorte, hun havde købt. Siden har jeg ikke rigtig kunne få tanken om en lækker hvid silkeskjorte ud af hovedet. Nu er jeg så faldet over denne under sale på H&Ms side til 249kr og jeg overvejer virkelig at købe den. Måske ville jeg skifte knapperne ud til nogle mørkere, men så ville den virkelig også være fin, og en hvid skjorte burde man næsten have i sin garderobe.


Billede fra shop.hm.com

3 kommentarer:

  1. Du skal desværre ikke regne med billederne på H&Ms hjemmeside, den er meget mere blank i virkeligheden og meget gennemsigtig :S

    SvarSlet
  2. Den ser da ellers lækker ud <3

    Trist hvis den er meget gennemsigtig!

    SvarSlet
  3. Thesbabe: Tak for anmeldelsen :) det var jo ærgeligt.

    Pernille: Ja, men til gengæld så jeg flere i H&M i dag til 299kr, og de så rimelig fine ud, så der da håb :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.