Sider


tirsdag den 29. december 2009

I går

I går var en hulens lang dag og fra lidt i elleve om formiddagen og til kl halv tolv om aften, var jeg kun hjemme en halv time, som jeg brugte på at spise en leverpostejsmad, mens jeg læste mails fra konkurrencen igennem. Eftermiddagen blev brugt på at drikke drinks og spille spil med Mormor og Solsikken. På billede nr 2 kan man se, at jeg vinder i Bezzerwizzer (det er mig der er Emma?!), og Solsikken muligvis er en dårlig taber - deraf stregerne... Hun tog dog revanche, da vi spillede Cranium sammen med Mormors kæreste, hvor hun var på vinderholdet begge gange. Som den mormor hun er bød Mormor på lækker shokolade og karameller, og da vi blev sultne hentede vi sushi og en bakke pomfritter til forret, og så blev der eller spist igennem. Hyggelig aften!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.