Sider


mandag den 28. december 2009

I dag på udsalgsshopping

I dag skal jeg ud og udsalgsshoppe med Solsikken (og måske mormor). I eftermiddg skal vi ihvertfald alle tre drikke lidt drinks og ud og have en lille øl, men ikke for meget og ikke til for sent for de to andre skal på arbejde i morgen eftermiddag. Tøjet er grøn cardigan fra Benetton, bluse og nederdel fra H&M, Halskæde fra Ebay og armbånd fra min mormor og kæresten.

Ang konkurrencen, så prøver jeg at finde vinderen i dag. Der er bare mange, der har deltaget, så jeg skal lige finde tid til at tjekke svar og skrive navne ned, så der kan trækkes lod.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.