Sider


mandag den 28. december 2009

OBS om H&Ms online udsalg!

Jeg synes egentlig at H&M kokser lidt rundt for tiden. Hvis du skal købe noget fra H&Ms webbutik så vær lige opmærksom på at nogle af tingene både står til normal pris og under sale til udsalgspris... Derudover har de forskellige varenumre, det tør jeg ikke gætte på hvad betyder. Jeg er ret sikker på at der er flere ting til to priser.Der er selvfølgelig sat en masse ting ned nu og kommet nye ting, jeg har bare lidt for travlt nu til at kigge.







4 kommentarer:

  1. Det har jeg også lagt mærke til. Jeg har bestilt den sorte kjole på det øverste billede. Valgte selvfølgelig at tage den til udsalgsprisen. Men jeg undrede mig også over hvorfor den både var til 129 kr og til 179 kr

    SvarSlet
  2. Det virker underligt. Der er vidst mange, der har taget en laaang juleferie hos H&M.

    /Maria

    SvarSlet
  3. Anonym: godt du også fandt den på udsalg :)

    Maria: ja, det tror jeg ,du har ret i!

    - Vibeke

    SvarSlet
  4. Lige en kommentar til et af dine tidligere indlæg ang Jimmy Choo for H&M så er Sonia Rykiel kollektionen sat ned til halv pris i butikkerne allerede, i hvert fald i begge H&M butikker i Herning!!!!! Meget bittert når man har betalt fuld pris for tingene for mindre end en måned siden!!! :o(

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.