Sider


søndag den 20. december 2009

Konfekt, julehygge og lidt julebag

Min dag har virkelig stået i julegodternes tegn. Først lavede jeg konfekt med min mor (dem med nougat og marcipan er min farvorit, så dem skal der være mange af). Senere på dagen tog jeg over til min søster og svoger og julehyggede med gløgg, godter og juleklip. Jeg fik flettet julestjerner med både min nevø på 7år og min søster venindes datter på 6år samtidigt, så kom ikke og sig, at jeg ikke har tålmodighed og pædagogiske evner ;) Det var rigtig hyggeligt og min søster fik også lige bagt lidt vanillekranse, som vist må være hendes specialitet. I morgen står den på julegaveindkøb igen. Jeg skal bl.a. med min veninde i ikea, jeg håber ikke der er for mange mennesker.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.