Sider


torsdag den 7. januar 2010

A.. aa.. aaatjuuuuu!

Åh ja, i dag har jeg boet på sofaen, drukket 1 liter kakaomælk, spist minimum 1/2 liter hjemmelavet aspargessuppe, nåja lavet aspargessuppe - det var super nemt, og så har jeg nyst mindst mindst 150 gange, det er jo helt sygt (høhø). Jeg har også hostet og lavet et bjerg af lommetørklæder... Jeg er syg. Men jeg prøvede virkelig at se anstændig ud i dag og ikke bare bo i bløde bukser og kærestens trøje. Alt tøjet er forresten fra H&M. Det er måske lidt svært at se, men det er pailletleggins, jeg har på. Sjovt nok har jeg ofte dem på, når jeg er syg - jeg tror, det er dovenskab, de er nemlig nemmere at tage på end strømpebukser, og så er de, de eneste leggins jeg har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.