Sider


torsdag den 21. januar 2010

Hallo hallo, er I der? Jeg vil bare lige...

Jeg sad og snakkede med kæresten om, at bloggen snart har 1 års fødselsdag, og hvor mærkeligt det er at skrive første indlæg, fordi man ved, at der ikke lige er nogle, der læser med. Så kom jeg til at tænke på, at det det også er mærkeligt, at der er nogle dag,e hvor der sidder op til 400 og læser med nu. Kæresten sagde så "ja det er jo ligesom Vega", og så dukkede der et mærkeligt billede op i vores hoveder med undertegnede, der stod på scenen og bankede på mikrofonen og pegede på en powerpoint.

"Hallo hallo er I der, jeg vil bare lige fortælle at jeg har købt en kjole og den var vildt meget sat ned!"

Eller med mine bananmuffins, som jeg bagte i går:

"Ja, så har jeg lige bagt bananmuffins til mig selv, vil I se?"

Vi videreudviklede det så, til man bare gik på fortorvet, "Jeg er helt vild med prikker og denne kjole fra Topshop er så fin" og så ellers stoppe fremmede og vise dem billeder af kjolen. Blogging er noget mærkeligt noget, men jeg er glad for at I læser med.

Forresten er der nogen, der har lavet sjovt med real life twitter, se videoen her, det er vist meget godt, vi holder os til skrift.

Jeg skal forresten ind og se Avatar med kæresten her i eftermiddag, den glæder jeg mig til at se!

10 kommentarer:

  1. Haha kan lige se det for mig :D Men du har jo ret ;) eller din kæreste har :P

    SvarSlet
  2. Jaa jeg er her :) Og jeg læser med i hver eneste indlæg :) og ja, haha, kunne lige forestille mig det.. Det er egentlig en latterlig hoppy at have.. har selv en blog og ja, første indlæg var ret mærkeligt, for det var jo kun en selv der vidste at det var der!!
    Men kig forbi hvis du lyster, tillykke med bloggens snart et-års fødselsdag

    Lise

    SvarSlet
  3. Forresten ---> LISAiAM.blogspot.com :) Eller klik på mit navn, så kommer den også, hvis nu du skulle få lyst :)

    SvarSlet
  4. Liseiam.blogspot.com
    Tror vidst jeg har sagt nok nu
    hej hej

    SvarSlet
  5. rijaH: Det kan være man skulle prøve det en dag ;)

    Lise: Sejt, at der nogen derude :) Jeg kigger forbi ;)

    - Vibeke

    SvarSlet
  6. HAHAHA! Hvor er det genialt (x

    Jeg tænker også selv nogle gange over hvor mærkelig en hobby det er, meeeen... jeg vil alligevel helst ikke undvære den (:

    SvarSlet
  7. Nej, jeg vil heller ikke undvære den. Det er jo rigtig hyggeligt, også at læse andres :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  8. Hehe kunne ikke lade være med at grine da jeg læste dit fantastiske indlæg. Det sætter ord på mange af de tanker jeg selv har gået og tumlet med i hovedet det sidste stykke tid. Jeg har selv startet min blog for 2 uger siden og egentlig er det ikke naturligt for mig at være så "fokuseret" på mig selv at jeg ligefrem ligger billeder ud på nettet af mig selv i diverse tøj -og skriver om mine "fantastiske" hverdags oplevelser som om det skulle være noget specielt....men måske netop derfor er jeg blevet fasineret af at blogge. Det giver mig udløb for alt det der inspirerer mig og gør at jeg bliver mere bevidst om min egen stil og hvordan jeg helst selv vil se ud.
    Indtil videre er der måske ikke så mange der læser med hos mig, men mon ikke det kommer med tiden? ;-)
    Sikke jeg blabrer løs...ville egentlig bare sige at jeg er vild med dit indlæg og at det sætter det hele lidt på plads i mit hovede ;-)

    Hvis der er nogle der har lyst er i meget velkomne til at kigge forbi :-)

    www.fashionchili.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Charlotte: Tillykke med din blog :) Der var godt nok meget jeg skulle vænne mig til, da jeg startede. Jeg håber, du er faldet på plads ;)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.