Sider


onsdag den 10. februar 2010

Alle de farver!

Åh, det er lige som med basistoppe, når de hænger i alle mullige farver, og man får lyst til at købe dem alle sammen, fordi det ser så godt ud med alle de farver. Når jeg ser alle de fine neglelakker fra Essie, så får jeg også lyst til at købe dem alle sammen. Jeg har faktisk ikke nogle fra Essie endnu, men jeg har på fornemmelsen, at jeg skal forbi ebay.com snart. Der er en del penge at spare på ebay, i butikkerne koster de 125kr/stk, men på ebay kan man få dem til 40-50kr inkl porto, så det er jo næsten 3 for samme pris. Når jeg shopper på ebay, sætter jeg den altid til at sortere efter laveste pris inkl levering, så det er det reelt billigste. Hmm nu skal jeg bare finde ud af, hvilken farve jeg skal have...

Billeder fra essie.com

2 kommentarer:

  1. sikke nogle skønne farver!
    jeg må dog indrømme at jeg aldrig køber en Essie neglelak igen - jeg synes de kræver alt for mange lag, da de dækker rigtig dårligt. i hvert fald dem jeg har prøvet :/

    SvarSlet
  2. Camilla: tak for anmeldse, hvor ærgeligt, har ellers mest hørt det omvendte. Det kunne være jeg skulle finde et sted man kunne prøve dem.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.