Sider


søndag den 14. februar 2010

I går

Nu har jeg været oppe i to timer, hvilket betyder, at jeg har fået 4½timers søvn. Lige nu er jeg helt frisk og har ikke nærheden af tømmermænd trods en sjov aften. Vi startede på Café Solsikken (hjemme hos Solsikken), hvor der var irsk kaffe, bagefter tog vi på gefärlich, hvor jeg fik en drink med æble og timian, det smagte sååå godt, selvom det måske lyder lidt mærkeligt. Det tror jeg, at jeg skal prøve at lave selv, det ville sikkert også smage godt uden alkohol. Bagefter tog vi videre og dansede. Nu har vi alle sammen kærester, og det er så befriende, at der ikke er nogen der skal score, og man bare danser fjollet og skørt og ikke tænker over, om man ligner noget der løgn (hvilket vi helt sikkert har gjort). Aftenen endte med kebab og pommes frites og en noget kølig gåtur hjem. Nu er jeg oppe og har fået smoothies til morgenmad og om lidt skal jeg lave fastelavnsris til min nevø og min kusines ældste dreng. Vi skal nemlig til min søsters fødselsdag og så selvfølgelig til fastelavn.


Det blev for resten et ret dårligt outfit billede men jeg havde lidt travlt. Det er asymmetrisk h&M kjole og stjerne halskæde (yndlingskombien), grå negle og sølvarmbånd og så vinterstøvler som man ikke kan se... (og ja en meget hvid arm)







3 kommentarer:

  1. Uh nogle lækre drinks :) Og fint outfit.
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Øj, lækre drikkevarer <3

    Rigtig god fastelavn!

    SvarSlet
  3. Anna: tak, og ja de var lækre

    Pernille: jeps, det var mums.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.