Sider


onsdag den 24. februar 2010

Når man ikke bruger penge.

Jeg har helt glemt at fortælle, at kæresten og jeg har fået nyt tv (og ny elkedel). Vores 15 år gamle tv var begyndt at skratte for meget, og desuden havde antenneforeningen droppet at konvertere signalet til 4:3, så alle var begyndt at se lange ud. Nu var sagen bare, at hverken kæresten eller jeg går op i fjernsyn, vi vil meget heller bruge pengene på tøj og spejlrefleks kamera. Vi var egentlig begyndt at kigge efter et nyt billigt tv i reklamerne, da undertegnede som i tanke om, at alle jo køber nyt fladskærms tv, så der måtte være masser af den gamle billedrørs slags på den blå avis og gul og gratis, og det var der også. Der var endda et par i Århus midtby, der gav deres væk, hvis bare man hentede det - og det gjorde vi så. Godt nok måtte kæresten slæbe det ned af en stejl trappe fra 5.sal, men så slap vi også for at bruge penge på et middeldårligt supermarkedstv, som i øvrigt ikke kunne være særligt stort. Det sidste generede mig faktisk lidt, vi flytter nok om et års tid, og så er det ærgeligt, at ens tvs størrelse afhænger af, at man bor på en særlig måde i et enkelt år (ja når vi skal have et nyt, skal det altså være der i mange år). Så ja, nedenstående tv er vores nye gamle tv.

Dagen efter vi havde fået vores nye tv, var elkedelen på mystisk vis gået i stykker over natten. Selvfølgelig var kærestens studiekammerat lige flyttet sammen med sin kæreste og stod altså med to elkedeler, så der fik vi lige den ene. Igen gratis. Nogle gange er det slet ikke nødvendigt at bruge penge, hurra.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.