Sider


onsdag den 3. februar 2010

Verdens heldigste lillesøster


Det er mig. Min SU er fucket lidt op, så økomonien er noget stram. Det vidste min storesøster, hvorfor der i går røg penge ind på min konto fra søster, og det var jeg virkelig glad for. I dag da jeg så kom hjem, ventede der en pakke på mig - fra min søster. Hun havde intet sagt om den, men i den lå der chokolade, bolcher, blade, strømpebukser og en grå cardigan fra H&M, som jeg ønskede jeg til jul! Penge er rart, men sådan en pakke er guld værd! Nøj, hvor er jeg bare verdens heldigste lillesøster at have hende til min storesøster! Tak min lille storesøster!

4 kommentarer:

  1. Årh, det er en søde storesøster du har :)

    SvarSlet
  2. Annette: Ja, det er :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Fantastisk med sådan en sød storesøster!

    Min s.u er også fucket op, har ikke fået i år endnu fordi jeg åbenbart glemte at søge elektronisk inden årsskiftet, argh man hallo, det kan da godt være jeg er en klovn, men det behøver da vel ikke tage dem halvanden måned at rette op på det?

    Er det det samme problem du har?

    SvarSlet
  4. Brigitte: Det er noget lign. Der er ihvertfald også gået mere en 2-4 uger, som de skrev...

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.