Sider


onsdag den 3. februar 2010

ARoS: Jeppe Hein, Sense City

I dag har været en fantastisk dag, som jeg skrev tidligere var min søster så sød at sende en pakke til mig, og inden da var jeg blandt andet på ARoS for at få købt et ARoS27 medlemskab, som jeg egentlig fik af mine forældre i julegave. Det koster 150kr og giver fri adgang til ARoS i et år, man skal bare være under 27 år og 9 måneder, når man køber det. Det synes jeg er en super deal, ihvertfald hvis man bor i Århus. Jeg kan godt lide deres faste samling, og derudover har de altså nogle fede udstillinger.

Lige nu og frem til d. 21. februar udstiller Jeppe Hein med Sense City, og det var også årsagen til, at jeg besøgte museet i dag. De nederste billeder er fra udstillingen, og det er en rigtig god udstlling, der er mange sanse indtryk, og jeg gik derfra med lysten til at opleve min by på en ny måde. Tror jeg skal ud på en opdagelsestur en af dagene. Det er for resten og Jeppe Hein der står bag de sjove hvide bænke man har kunne/kan se rundt om i Århus. Jeg vil virkelig anbefale jer at se udstillingen, hvis I kan komme til det, og når nu I er der så glem ikke de ni rum i kælderen.


Billeder fra www.aros.dk af Ole Hein Pedersen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.