Sider


lørdag den 13. marts 2010

H&M eller Rare? (+rabatkode)

I går kiggede jeg også lidt på en af kjolerne fra the Garden Collection - nemlig den med blomster på skuldrene. Først og fremmest ville jeg lige sige, at stoffet er rimelig tyndt og gennemsigtigt, så jeg ville ikke købte den. Blomsterne ellers rigtig fine.


Nå, men i dag faldt jeg så en kjole meget lig den fra the Garden Collection, denne er bare fra Rare fashion. Jeg tænkte så først at Rare har blevet inspireret af H&M, men som I kan se på nederste billede, mener Rare selv, at de er blevet inspireret af Alexas kjole fra Poltock & Walsh. Jeg synes bare det er lidt sjovt at H&Ms og Rare kjoler er så ens i forhold til den fra P&W. Det er lidt svært at se på billedet men P&W er meget mindre blomsteragtig and de to andre kjoler.





Billeder fra rarefashion.co.uk



PS. Der er gratis fragt med koden INTDEL og 25% rabat til i morgen med LOVEMUM. De kan dog ikke kombineres

12 kommentarer:

  1. Er the garden collection også kommet i butikkerne?

    SvarSlet
  2. Noget af den er, men jeg har ikke styr på hvor meget. Jeg synes, det er lidt rodet...

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. tak, jeg tror jeg vil tage forbi. Har en bestilling liggende på noget af det, men vil egentlig gerne se det i virkeligheden.

    God Weekend,

    Mette

    SvarSlet
  4. Det tror jeg er en god idé, jeg synes ihvertfald, at stoffet var meget tyndt. God weekend :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  5. Åh ja jeg har også en bestilling på en kjole, som jeg god t kunne tænke mig at se i virkeligheden.. Håber da den er ok, den er blå, så går ikke ud fra at den er gennemsigtig..

    SvarSlet
  6. Ved du om kollektionen kommer i alle H&M eller om det kun er trend?

    MVH Julie

    SvarSlet
  7. Lise: jeg tror, det hjælper en hel del, at den er blå!

    Julie: den H&M, jeg fandt kjolen i, har ikke trend. Jeg tror dog, at nogle af tingene kun kommer i enkelte butikker og på nettet.

    - Vibeke

    SvarSlet
  8. Der nogle ting der limitid edition, resten er vidst bare ligesom det normale og kan være i alle butikker ligesom de normale kollektioner.

    SvarSlet
  9. Hvad koster kjolen og kan den købes på nettet?

    SvarSlet
  10. Anonym: Kjolen koster 199kr, jeg har ikke set den på nettet endnu, men jeg er ret sikker på den kommer.

    - Vibeke

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  12. Ovenstående kommentar blev slettet, da den havde karakter af spam.


    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.