Sider


onsdag den 10. marts 2010

I Eventyrland?

Jeg så lige guldglimmerskoene på Boohoos hjemmeside i går, (de er sat ned til £7,50!) og de minder mig bare om noget fra et eventyr, og med alt det Alice i Eventyrland, kunne det da godt være man skulle lade sig inspirere.

Billeder fra topshop.com - dorothyperkins.com - boohoo.com - missselfridge.com

Æbletaske fra Topshop til £30 - Prikket nederdel fra Dorothy Perkins til £22 - Guldglimmer sko fra Boohoo til £7,50 - Kagering fra Miss Selfridge til £6 - Tanktop fra Miss Selfridge til £16 - Jordbærhalskæde fra Topshop til £16

3 kommentarer:

  1. Det er en virkelig flot nederdel :)

    SvarSlet
  2. Jeg har(igen) brug for din hjælp! :-D
    Hvordan er boohoos skostørrelser, altså, hvad svarer en 8 fx. til? Jeg tænker 40. Men kiggede i mine converse, hvor 41 i UK (som jeg tror, at jeg skal kigge på...) står som en 7,5?
    Nu er jeg helt på bar bund og google er bestemt ikke særlig god til sko størrelser på den måde, haha.
    Måske du ved det? :-)

    Hilsen en læser som er meeeget glad for din hjælp de sidste par dage.

    SvarSlet
  3. Sidsel: Ja, jeg er også fan :)

    Camilla: Jeg kender desværre ikke til Boohoos størrelse :/ Men jeg mener, at normalt svarer en 40 til str 7 uk. Jeg bruger 38-39 og jeg køber enten 5 eller 6 i UK størrelser. Jeg håber det kan hjælpe :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.