Sider


søndag den 21. marts 2010

Strandsten og dyrestriber

Jeg skal have en ny bikini i år, jeg er egentlig så dårlig til sådan noget, for jeg kommer først i tanke om det midt i juli, når jeg står og skal bruge en, men der er mange allerede udsolgt, så nu er jeg begyndt at lede tidligere. Indtil videre er jeg ret vild med disse to fra H&M. Jeg synes det er lækkert ud med alle stenene og pelerne på den første, jeg er dog lidt bekymret for, om de falder af. Zebrabikinien er jeg også ret vild med, de tynde striber gør den på en eller anden måde mere eksklusiv, og så er stenen(?) også en fin detalje.







Billeder fra shop.hm.com

4 kommentarer:

  1. Wow! Helt vildt flot bikini med de turkise sten. Jeg er vild med din blog og er netop blevet fast læser.

    Tag endelig et kig på min, og smid evt. en kommentar.

    Gina,
    kingdomofgina.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg tænker bare om man ikke bliver træt af at få det der enormt store stykke på brystet hvor der er hvidt og resten er solbrændt.. jeg synes den er rigtig flot, ville nok kun bruge den under bluser eller kjoler, hvor man kunne se lidt af det der flotte sten halløj, som en ekstra detalje..

    SvarSlet
  3. Gina: Velkommen til og mange tak. Jeg kiggede lige, den ser fin ud :)

    Lise: Det havde jeg slet ikke tænkt på, du har helt ret (men nu bliver jeg sjældent meget brun ;) ) Jeg har også tænkt på at den kunne være god under en top eller kjole.

    - Vibeke

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn bikini (den med de turkise sten)!
    Ved I om den er i butikkerne?

    Ærgeligt at H&M ikke laver større overdele / BH'er... :(

    // Maria

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.