Sider


lørdag den 20. marts 2010

Til påsken

Det er ikke så ofte, jeg får læst, og slet ikke så ofte som jeg gerne vil. Problemet er, at jeg slet ikke kan nøjes med bare at læse lidt inden jeg skal sove, jeg skal helst have en hel dag og mindst nogle timer, for jeg bliver så opslugt. Derfor blev jeg helt glad, da jeg faldt over 'Særlige emner inden for ulykkesteori' af Mariah Pessl så tæt på påsken. Jeg ved ikke om den er god, men jeg læste engang en anmeldelse af den, og selvom jeg ikke kan huske anmeldelsen, så kan jeg godt huske, at jeg egentlig var meget interesseret i den. Ikke nok med den lige lå der, den var også sat ned til 50kr, og så var lige 50% oveni, så den endte på 25kr i ren discountliv-stil. Jeg læste lige et par sider i bussen på vej hjem, og da blev jeg fanget, men jeg gemmer den altså til påsken, hvor jeg skal i sommerhus med familien. Det var forresten hos Vangsgaard boghandel, jeg købte den.


2 kommentarer:

  1. Jeg har læst den. Den var meget god og slet ikke lige hvad jeg regnede med, men jeg blev positivt overrasket. Lad os endelig høre hvad du synes efter påsken...

    SvarSlet
  2. Det lyder godt. Jeg kommer gerne med en lille anmeldelse efter påske :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.