Sider


mandag den 5. april 2010

Bloglege

Jeg er blevet tagget i to bloglege. Den første er fra Hverdags fashionista, og jeg tror jeg har fået en tidligere, men man skal altså skrive 7 ting om mig selv som I ikke vidste (jeg synes sådan noget er svært og udover de 7 har jeg også engang skrevet 20 og jeg er så dårlig til det, men jeg vil prøve :

- Jeg kan godt lide matematik og naturvidenskab generelt og studerer også et nørdet fag

- Da jeg var 15, tog Solsikken og jeg alene til Miami for at besøge noget familie, jeg har der, det var en af de bedste ture jeg har haft.

- Jeg kan få rigtig meget hjemve, når jeg er væk fra min kæreste i længere tid (mere end en weekend, hvilket sker nogle gange om året desværre).

- I år er det det seks år siden jeg blev atten, i mit hoved er det to år siden.

- Jeg er venstrehåndet

- Da jeg var lille, ville jeg være astronaut

- Jeg drømmer regelmæssigt, at jeg pludselig ikke har tøj på i en forsamling, men jeg er egentlig ligeglad (hvad mon det betyder???).


Den anden blogleg jeg er blevet tagget i er fra Persilje med vilje, og her skal man dejligt positivt skrive om ti ting, der gør en glad.

1. De mennesker jeg holder af. Både min kæreste, mine veninder og min familie, at jeg har dem betyder atder ikke rigtig kan ske noget virklig slemt for mig.

2. At går tur og spise is med min kæreste. Det minder mig om den sommer, vi mødte hinanden og bringer alle de dejlige følelser frem

3. At rejse. Jeg har, siden jeg var lille, elsket at være i lufthavne og være på vej hen til et nyt sted, tilgengæld er jeg også glad for at komme hjem igen.

4. Når jeg får grineflip med Solsikken. Nej, hvor kan hun grine, og det smitter så meget, jeg får ondt i kinderne og maven og kan næsten ikke trække vejret.

5. Min zebrabuksedragt. Jeg bliver virkelig i bedre humør, når jeg tager den på.

6. At være i sommerhus. Det er bare så hyggeligt i mine forældres sommerhus, og der er plads nok til man også kan være sig selv.

7. Når andre er glade. Jeg er ret empatisk på den måde, at hvis andre er glade, bliver jeg det hurtigt også, til gengæld går det også den anden vej.

8. At være kreativ. Når jeg kan sidde og lave noget eller male, så bliver jeg glad.

9. At finde et godt køb. Jeg har på fornemmelsen, at der bliver udløst nogle endofiner, når jeg finder et godt tilbud. Jeg kan nok godt blive afhængig ;)

10. At gøre andre glade. Ja, det er banalt, men det virker og hænger sikkert også sammen med punkt 7.


Nu skulle jeg sikkert tagge en masse, men jeg kan slet ikke overskue det mere, så er du ikke blevet tagget i legene, er du det nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.