Sider


fredag den 9. april 2010

Fundet frem fra gemmerne

Nedenstående ankelstøvler var med i mit første indlæg på bloggen og for mig fanger de Discountliv & Luksusdrømme rigtig godt. Selve støvlerne er købt i føtex, det er ikke læder, men de har heller ikke kostet noget. Nitterne har jeg selv limet på, det tog lidt tid, men jeg var meget glad for resultatet. Det var meningen at jeg ville have brugt her i vinters, men det passede ikke rigtigt med vejret. Nu har jeg så endelig fundet dem frem, så de kan tages i brug igen.

For resten sidder jeg i toget på vej til Kbh nu. I morgen skal jeg mødes med mine veninder og hygge igennem, det glæder jeg mig virkelig til! I aften står den vist bare på afslapning, hvilket jeg også trænger til, jeg er så træææt og flad. Nå ja, så skal jeg også lige have fundet på en killer kage, jeg bage til tøserne i morgen.

4 kommentarer:

  1. Hvor er du kreativ... sikke en god ide!!
    Jeg får også tøsebesøg her i Kbh i aften, dog "kun" fra Odense... nyd det mens du er her denne smukke stjerneklare aften :)

    /Mia

    www.life-lust-loveliness.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super ide! Skal vist igang med et DIY i weekenden på et par gamle Bianco-støvler.

    SvarSlet
  3. MiaMaria: Tak og tak (selvom jeg ikke tænker så meget på stjerner, når jeg er hjemme i kbh, der er lidt for meget lysforurening ;) )

    Chris: god fornøjelse!

    Sara: tak :)

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.