Sider


onsdag den 14. april 2010

H&M fashion against aids

Ja, som andre bloggere også har skrevet om, så har H&M gået en anden vej i år, når det gælder fashion against aids, og de lavet en festival kollektion. Jeg synes, det er en god idé, det er ihvertfald langt mere sandsynligt, at jeg køber noget fra denne kollektion. Udover tøj har H&M også lavet lidt festival gear, hvilket er lidt sjovt, rengslaget kunne jeg da godt overveje. Kollektionen kommer på gaden d. 20. maj. Der kommet priser i pund, dollar og euro og så har jeg prøvet at gætte de danske priser nedenunder udfra euro-priserne og så lige lidt højere - sådan synes jeg, det plejer at være.  Du kan se alle tingene samt priser i £ - $ - € her.

Hov jeg glemte jo lige det vigtigste: 25% af købet går jo bekæmpelse af aids! At støtte et godt formål og se godt ud, og så er det ikke engang dyrt :)

Uret rundt fra øverst til venstre: 180-200kr * 130-150kr * 550-600kr * 230-250kr

Fra den lange kjole og oppe fra: 300-350kr * 300-350kr * 200-250kr



Fra den lange kjole og oppe fra: 180-200kr * 130-150kr - 300-350kr


Uret rundt fra øverst til venstre: 80-100kr * 180-200kr * 15-20kr * 80-100kr 


Alle billeder er fra H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.