Sider


tirsdag den 4. maj 2010

Når er blevet stukket i armen...

...og endda har tisset i en kop, så er det meget godt at shoppe lidt bagefter. Det blev til en stribet top til 39,95kr. Jeg tror faktisk, det er samme slags som flere bloggere har købt i ensfarvet, det blev bare for gennemsigtig til mig, jeg ville aldrig få dem brugt. Jeg synes dog den var lidt for telt agtig og endte med en str xs, selvom jeg normalt er m. Og så fik jeg også købt en søster til den sort/hvide mønstrede kjole, jeg købte fornylig. Den koster 59,95kr. Jeg tænkte, at det ville være godt med noget farve til sommer, men ind til videre er den kun hjemme på prøve. Begge er selvfølgelig fra H&M.

Er jeg for resten den eneste, der synes det værste ved at få taget blodprøve eller blive tappet er at fjerne det tape der holder vattet fast? Av...

3 kommentarer:

  1. Fine fine ting.. kender godt det når man selv synes man har fortjent at shoppe. Der er ikke noget værre end at shoppe og ha' dårlig samvittighed bagefter! :D

    Mvh. lineandree.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fin kjole i denne farve også :) Må jeg spørge, hvilken Århus-H&M du fandt den her gule i? :)
    Og ja..haha.. er totalt enig med dig i det med, at det at tage plastret af efter tapning er værre end selve tapningen :D (Lige undtagen den gang, hvor de måtte stikke et par gange i min arm, inden de "ramte". Men hva', de nye skal jo også lære det :P)Hmmm.. gratis chokolade - det kan man jo heller ikke sige nej til. Egentlig et meget godt bytte: Mit blod til jeres chokolade..hihi...
    Mvh Lene

    SvarSlet
  3. Lineadree: Ja, det er rigtigt, jeg har nu ikke dårlig samvittighed særlig ofte :)

    Lene: Jeg så den i begge H&M'er i søndergade både den store og den på hjørnet. Og nej, det er ikke en dårlig handel. Idag var det dog bare blodprøve hos lægen...

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.