Sider


søndag den 27. juni 2010

Er det søndag i dag?

Åh, så er det lige pludselig blevet søndag, det har var nogle mærkelig dage. I fredags skulle Rikke og jeg jo besøg Pernille og drukket te, men lille William ville kunne desværre ikke sove og var ret ked af det, så det måtte vi droppe. I stedet tog Rikke og jeg i biografen og så Sex and the City og drak cider, og bagefter tog vi i byen. Det blev lidt sent, og da vi kom ud fra Barcelona var det blevet lyst. Hov.

Jeg var hjemme i seng kvart i fem, og så vågnede jeg selvfølgelig allerede kl ni og kunne ikke sove mere (ja det er fint være morgenmenneske i hverdagene, men i weekenden kan det være lidt hårdt). Jeg tænkte ,at jeg lige så godt kunne stå op og gå i bad med det samme og det gjorde jeg så, men da jeg så var færdig og ville redde mit ret filtrede hår, kunne jeg slet ikke finde min børste. Jeg havde efterladt den på sengen, inden jeg tog i byen, men da jeg var kommet hjem om natten, havde jeg flyttet den, og jeg kunne bare ikke finde den igen. Jeg endte med at redde hele mit hår med en lille plastikkam, nøj hvor gjorde det ondt! Og så fandt jeg selvfølgelig børsten, da jeg var færdig, hvor er det typisk!

Resten af lørdagen gik med at købe gave til min nevø, der bliver 8år, og efter det tog jeg ud til min kæreste, som var ude hos sine forældre. Der var skyderi ikke så langt fra, og vi sad i haven og hørte det, det lød som et meget mærkeligt trafikuheld hvor nogen var stukket af, men det var vist også foregået i nogle biler. Så kom der politi og spærrede en masse af, og imens var studenterkørsler, og der var en lidt underlig stemning 

I dag har jeg så været til min nevøs fødselsdag, og bagefter skulle Solsikken lige aflevere nogle sko, hun havde lånt i fredags. Så kom vi til at gå en lang tur og købe is. Sikke noget, nu sidder jeg endelig i sengen med computeren, og kan slappe lidt af og komme mig over weekenden. I morgen skal jeg til begravelse, men det er da lidt mere stille og roligt.

Og ja, det her var mere dagbog en modeblog, men jeg skulle lige have styr på mig selv. Jeg prøvede i fuldskab at tage et outfitbillede af rikke og mig, men det blev vist ikke så godt. Men altså sort og sølv kan man da ane på billedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.