Sider


søndag den 20. juni 2010

Regnbuer og kanelsnegle

Det er nogle af de ting jeg har fået tiden til at gå med, de seneste par dage, jeg har også prøvet at slå kæresten i Tetris (ja, jeg må lige tage et billede af vores meget wannabe old school spille halløj, der er sat til vores billedrørs-tv) og set Star Trek. Det er egentlig lidt vildt jeg ikke har fået blogget  - når jeg sådan ser det på skrift, der er godt nok gået sommerferie i den, nå men jeg har hygget mig. Hov, jeg så selvfølgelig også fodbold i går, jeg gættede faktisk på at det endte 2-1, sikke en kamp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.