Sider


fredag den 4. juni 2010

Sommerkøb


Jeg droppede Stylepaste, da der var kø, sådan noget duer jeg ikke rigtig til. Specielt ikke når det er varmt og solen skinner. Nogen der fik købt noget?

Til gengæld nød jeg solen og smuttede lige en tur i H&M, hvor jeg hapsede disse fine neglelakke til til 25kr (farven passer fint med det nederste billede). Man kunne også få en kombi med lilla, grøn, lyseblå og hvid, men jeg synes det blev lidt for koldt. De er ikke så store, hvilket er perfekt, for de er nok ikke de farver, jeg bruger mest af. Jeg prøver dem senere, hvis jeg får tid.

Abrikossodavanden minder mig om min farmor. Jeg fik altid sådan en (i glasflaske), når jeg var på besøg, så jeg blev helt nostalgisk og købte en. Det smager også ok, selvom der er en lidt kunstig sliksmag ;)

Jordbærerne koster 30kr for to bakker, og de er alle sammen til mig! Kæresten gør sig nemlig ikke så meget i bær, så jeg kan bare spise løs uden at skulle gemme nogle til andre. Jeg tror, jeg skal have nogen med mælk på senere, så er det godt nok blevet sommer!

Forresten, dame, der stod og sorterede de bedste jordbær til egen bakke, efter grønthandleren havde sagt, at du ikke måtte, og som jeg spurgte, om du ikke havde hørt det -  Jo det skal jeg faktisk blande mig i, for det første du står og piller ved dem allesammen, for det andet så gider jeg ikke købe en af de bakker, du har stået og tømt for gode jordbær! Det er sgu da pinligt, men det syntes du vist også...  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.