Sider


fredag den 4. juni 2010

Husk Stylepaste lagersalg i dag


Ja jeg tror lige, jeg skal forbi, men jeg er egentlig ikke så opsat efter at finde noget. På den anden side er det ofte når man ikke leder man finder mest.

Jeg tror lige jeg skal have planlagt, hvad jeg vil købe og for hvor meget. Jeg synes nemt man kan blive revet med af sådan noget lagersalg/udsalg noget og købe en masse ting som man aldrig kommer til at bruge

Man jo forresten få shoppet i gennem i Århus i dag/aften da de fleste butikker har åbent til kl 24.00, der sikkert en masse tilbud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.