Sider


fredag den 23. juli 2010

Venindehygge og arvet tøj

I mandags mødstes jeg med Tøserne (Pernille, Mormor og Solsikken) på café Fatamorgana. Det passede lige med at vi alle var hjemme og havde tid. Hold da hvor blev der grinet. Det er altså hyggeligt med sådan nogle veninder, der alle lige bor to minutter væk. Jeg havde min nye top fra Nümpf og pailletbukser på. Toppen har jeg fået af min søster - det var et fejlkøb. Det sker en gang i mellem, at jeg får lidt tøj fra min søster, som ikke lige var hende eller ikke passede, det er bestemt ikke dårligt. Jeg vil gerne blive bedre til selv at sende tøj videre, når jeg ikke får brugt det mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.