Sider


fredag den 10. september 2010

Bah, bombetrussel

"Åh velkommen til Kbh Vibeke, vil du se Rådhuspladsen? For så kan vi da lige holde her i 15-20min. Og så kan vi køre lidt længere og så holde lidt igen, så du rigtig kan kigge" Lige pludselig tog en bustur, der normalt tager max 10 min, i stedet 40 min, hvilket er ekstra sjovt, når man lige har siddet i toget i knap tre timer. Jeg endte med at hive mit Harper's frem og prøve at lade som ingen i håb om, at trafikken ville tro, jeg var ligeglad og holde op med at drille. Det virkede ikke... 

Trafikken ved Rådhuspladsen - Undertegnede, der lod som ingenting -
 Politibil, der ikke kunne komme frem pga trafikken ved Ågade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.