Sider


torsdag den 30. september 2010

Bedre sen end aldrig

Åh, kender I det ,når man bare har planer om at slappe af men alligevel ender med at stresse? Sådan har min aften været, og jeg ved ikke engang, hvordan det skete.  Nå men overskriften gælder både for alle de ting, jeg havde planer om her til aften, deriblandt 4-5 indlæg (hvoraf det ene først kommer engang i løbet af weekenden, emnet blev lige lidt større end jeg havde regnet med).  Overskriften gælder dog også et indlæg jeg skrev tilbage i januar, om pandehår og hårfarve. Det tog mig så lige lige ni måneder at tage mig sammen. Nå har jeg købt hårfarven og senere - måske først i morgen kan I så se om jeg også fik pandehåret ;) Hårfarven er købt på det tyske ebay, og der kommer helt sikkert en anmeldelse, når jeg modtager hårfarven og får den prøvet. Jeg er ret spændt. Farven jeg har valgt er Copper Blond eller Kupferblond som den hedder på tysk. Jeg har med vilje valgt en farve tæt på min egen, da jeg altid synes at hårfarve bliver mørkere end forventet.

Min plan for i aften er ANTM, indlæg, måske bage kage og så ikke for sent i seng for jeg skal op på arbejde i morgen. Og så burde jeg også læse lidt og lægge tøj sammen.

EDIT: Hårfarveindlæget kan læses her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.