Sider


mandag den 27. september 2010

Forever21 suk

Min søster ringede fra New for at høre hvad hun skulle købe med hjem, og jeg var bare helt blank. Selvfølgelig er der masser ting jeg godt kunne tænke mig, men når man sådan bare skal spytte ud, så går det galt, men jeg fik smidt et par ønsker mod New York. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nedenstående ballerinaer fra Forever21, og jeg fik også lige nævnt dem for min søster, men efter selv at have haft tidsbegrænset shopping i NY, kan jeg godt forstå, hvis det ikke lige bliver dem, der kommer med hjem. Og så ærger jeg mig over, at forsendelsen koster $35, specielt når skoene koster $8,50. Forever21 kunne godt lige se at få sig en Europabaseret netshop.  


Billeder fra forever21.com

5 kommentarer:

  1. virkelig fine sko. håber hun får dem med hjem til dig

    SvarSlet
  2. Ja, de kunne godt begynde at sende til Europa!
    Jeg har selv lige været i New York og gik også amok med forever21 køb ;)

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Ja jeg stemmer også for DK/EU-webshop , hvis du starter underskriftindsamlingen, så skal jeg nok skrive mig på ;)

    SvarSlet
  4. Nora: jeg tvivler, men så kommer der noget andet godt hjem ;)

    Michelle: Altså de sender nu, men det koster jo bare ca 200kr. Jeg havde desværre ikke så meget tid, da jeg var der, men jeg fik slæbt nogle ting hjem ;)

    Stine: Åh ja, det må kommer på to-do listen, den er desværre lang ;)

    - Vibeke

    SvarSlet
  5. Så skulle man lave en gruppe med 5-10 personer der bor i samme område hvor hver betaler 20-40 kr. for porto. Bare besværligt. Kom nu med en EU shop.

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.