Sider


mandag den 27. september 2010

Krokodillerne er kommet

Så kom krokogummistøvlerne endelig hjem. De skulle være kommet inden weekenden. Faktisk påstod Post Dk at de havde forsøgt at aflevere dem - helt sikkert jeg har ikke hørt dørtelefonen, som altid giver mig et chok, mens jeg har ligget syg derhjemme hele dagen. Jeg ringede og klagede over det, hvorefter de sagde, de ville komme med dem dagen efter. Det gjorde de bare ikke. I nat drømte jeg faktisk, at jeg endelig fik fat i dem og så var det en hvid støvle i str 27 og en rød i str 41, sikke et mareridt ;) Nå men, de rigtige gummistøvler er lige som de skal være og sålen er god solid og de er fine krokoagtige. Så kan regnen bare komme! (eller nej, helst ikke).

4 kommentarer:

  1. Hvor købte du dem henne og til hvor meget? :)

    SvarSlet
  2. De er fra Miss Selfridge, jeg gav 225kr. Jeg skrev også om dem her

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Det var da billigt! Sidsel leder nemlig efter nogen fra Hunter til billige penge, men de der er da mindst lige så gode/pæne :)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er ihvertfald glad for mine, men jeg har ikke prøvet dem i regnvej endnu. Skaftet går nok ikke helt så højt op som Hunters.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.