Sider


onsdag den 15. september 2010

Så!

Nu har jeg købt et par gummistøvler, det var også på tide! Jeg så lige, at Miss Selfridge har 20% studenterrabat med nuskort prøv 000110204396821 eller 000110204006800, så jeg hapsede altså krokofusserne, så får jeg også noget kroko i garderoben, og det savnede jeg. Og så kan det der regnvejr bare komme an. Jeg hygger mig for resten med feber og hoste, wuhu! Min fine jakke er også kommet hjem, men jeg gider altså ikke vise den i nattøj, hvilket også er betyder at dagens både tirsdag og i dag er aflyst, men der kommer for lørdag, søndag og mandag, jeg skal bare lige tage mig sammen med det her feber noget.  

Billeder fra missselfridge.com

1 kommentar:

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.