Sider


onsdag den 15. september 2010

Kamelen

Ja, hvis jeg skulle være lidt kamel, så skulle det altså være i denne frakke fra H&M. Den er lige som den skal være, og kamelen ville bestemt heller ikke se dumt ud sammen med krokodillerne, jeg lige har købt ;) Problemet er bare, at jeg har en vinterfrakke, så jeg synes ikke rigtig jeg mangler en, og jeg har jo købt en jakke, jeg ikke manglede. Kamelen koster 699kr (husk du kan få 25% rabat på en enkelt være med rabatkoden 8909, hvis du køber online, så koster den jo kun 524,25kr).


Billede fra shop.hm.com

3 kommentarer:

  1. Det lyder meget fristende :)
    /www.fashion-and-stuff-like-that.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den er ellers meget feminin og flot!

    SvarSlet
  3. Karen: jeg er ihvertfald fristet!

    Janne: Ja, den er jo, men det synes jeg egentlig også min gamle er. Den er bare ikke kamelfarvet.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.