Sider


torsdag den 2. september 2010

Lanvin i samarbejde med H&M - del 2

Nå ja, I kan da også lige få videoen. Er det bare mig eller lyder det som om det bliver lidt dyrt? Jeg må indrømme, at hvis jeg skal juble over samarbejdet, så skal det altså ikke være for langt væk fra H&M's normale priser, specielt hvis de så halvere priserne efter 5-7 uger (eller hvor kort tid, det nu er).  Jeg er også en smule træt af at se køer og hype hysteri til det ekstreme. I kommer nok ikke til at mig i køen d. 23. november.  Men jeg er da super spændt på at se, hvad Alber Ebaz og H&M kan finde ud af sammen, så det bliver nok ikke sidste indlæg om emnet.  

4 kommentarer:

  1. Og du er ikke ene om det.
    Jeg købte læbepomade og håndcreme i foråret til springkollektionen og ellers er det nogle år siden at jeg har købt noget, hvor det blev til en kjole på udsalg fra Madonna-samarbejdet.

    Nå ja og til FAA her i sommers blev det også til noget fra deres dullegrejssektion.

    Jeg er blevet skuffet over nærmest alle deres samarbejdskollektioner, tingene har været for dyre i forhold til hvad man får for det.

    SvarSlet
  2. I relly like your blog! Please take a look at mine (:
    www.fashionfromheadtotoe.blogspot.com
    - Hope you want to follow me back!

    Xoxo

    SvarSlet
  3. @ Freja, hvorfor skriver du på engelsk til en dansk blogger?

    SvarSlet
  4. Sacha: Jeg synes en dek af tingene af fine, de er bare for dyre, men når de bliver sat ned, kan jeg godt finde på at købe noget. Dog fik jeg købt to kjoler fra the garden collection, men der fik jeg også brugt nogle rabatkoder og så synes jeg prisen var fin :)

    Til det andet, så tror jeg hun skriver engelsk fordi, det er sådan en standardbesked at gøre opmærksom på bloggen...

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.