Sider


lørdag den 4. september 2010

Lidt overtøjsønsker fra H&M

Igen igen igen lokker H&M. Jeg kunne godt lige hapse disse to, når de kom i butikkerne, hvis ikke prisen  var lige i overkanten. De koster nemlig hhv ca 600kr og 500kr og det ved jeg bare, jeg ikke kommer til give. Desuden mangler jeg dem slet heller ikke, jeg har faktisk sagt til mig selv at jeg ikke skal købe flere jakker.  Men de er nu fine begge to. Du kan se flere nyheder inde på H&M's side, "under press", "image gallery" og "download without a password".

Billeder fra hm.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.