Sider


tirsdag den 26. oktober 2010

De dér cardi'er

Dem i kashmir fra H&M børneafdeling som alle blogger som, sådan én har jeg også købt, dog i grå og ikke lilla, jeg har bare glemt mit kabel, så jeg kan ikke få billederne overført til computeren, det må ske i morgen. Nå men, jeg synes godt nok, de er lækre til prisen, og så er de ret store i størrelsen, jeg tog den i str 170, men kunne sagtens have taget den nummeret mindre, jeg ville bare gerne den lidt oversize (kan godt lide lange ærmer). Jeg kan dog ikke helt finde ud af om, jeg skal tage den i brug, eller se om jeg kan finde den, når jeg skal til Berlin, for det første koster de kun 150kr dernede, men jeg ville også bare gerne "spare" min shopping sammen, så man kan gå lidt shop amok, hvis det giver nogen mening? Lige meget hvad, så skal der nogle andre knapper i, for de i er plastik og ser noget børneagtige ud. Jeg kunne forestille mig, det var fedt med nogle mønstrede eller i en vild farve -  også bare for at vi ikke alle sammen skal rende med den samme ;)  Billedet er forresten fra den tyske webshop.

Billede fra shop.hm.com

6 kommentarer:

  1. Hmm. Jeg synes ikke jeg kan finde den. Var også inde omkring den tyske webshop. Øv!

    SvarSlet
  2. Så vidt jeg kan se er den da i angora :) Og ikke cashmere.. Kan det passe?

    SvarSlet
  3. Hæhæ, ja, det er helt vildt, så hurtigt de der cardis bliver revet væk.
    Har også selv købt en sort og en grå.

    June - de er i 100% kashmir.

    SvarSlet
  4. Teresa: Du skal kigge under børn og så Get warm kampagnen, 3. side. Måske man kan få fat på den tidligt om morgenen, eller når den første craze har lagt sig.

    June: jeg tror det er en fejl, min er, som Beam også skriver, i kashmir, og det den også på den hollandske webshop. Til gengæld har min så 5 knapper, men det sker jo nogle gange med H&M, at detaljerne ikke svarer helt til produktbilledet eller beskrivelsen.

    Beam: Det er jo vildt, men de kune jo også bare lave dem til voksne, så vi slap for at stjæle børnenes tøj ;) Måske er det derfor de er så store?

    - Vibeke

    SvarSlet
  5. Hvor fandt du den henne? :)

    SvarSlet
  6. Jeg fandt den faktisk i den store H&M på amager torv, men jeg så den også i frederiksbergcentret. Jeg kunne dog forestille mig at den var nemmere at finde de lidt mindre butikker.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.