Sider


søndag den 10. oktober 2010

Kappen

Jeg har ikke før haft det store ønske om en kappe, men nu så jeg denne hos hm.com (under press, image gallery, download without a passeword), og den ser lige præcis ud som, hvis jeg skulle forestille mig en kappe. Jeg er specielt vild med læderdetaljerne (også selvom det evt skulle være fake), og jeg vild med, at den er så helt sort og enkelt. Så nu ønsker jeg mig lidt en kappe, eller ihvertfald denne kappe. Den skulle komme i løbet af 41-45 og koste 600-700kr vil jeg gætte på. Jeg er faktisk lidt i tvivl om kunne være en herre-kappe, men jeg er egentlig også lige glad, for fin er den.

Billede fra hm.com

8 kommentarer:

  1. Orv den er fed... Og jeg har lige købt en kappe fra Asos.. Ondt! Men jeg elsker også kapper :)

    Fin blog du har :)

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  2. June: Tak. Asos har også lavet nogle fine kapper, H&M er bare den første der har lokket mig ;)

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Den ser også virkelig lækker og eksklusiv ud :)
    Jeg håber, ikke at billede snyder.. Det synes jeg desværre, at jeg har oplevet lidt for tit på deres webshop på det sidste :(

    /June

    SvarSlet
  4. Den er fed :)

    Men er det ikke den Mikkel har på her?
    http://boohyouwhore.com/2010/10/05/new-in-6/

    SvarSlet
  5. June: Øv ja, det er så ærgerligt at blive skuffet.

    Ditte N: hehe, jeg synte også den så ud som en herrekappe, men ja, den er da stadig fed ;)

    - Vibeke

    SvarSlet
  6. Det er nemlig en herre kappe fra H&M Trend til mænd ;-) Kan ses på det lilla'e mærke.. Og kan kun fås på amagertorv ;-)
    Og den er i øvrigt VILDT fedt! :D

    SvarSlet
  7. Hejsa!
    Det er en fed kappe - og tusind tak fordi du skrev hvor man kan se hvad der kommer i H&M's butikker! Jeg har længe undret mig over hvor folk vidste det fra, så TUSIND TAK! :D

    SvarSlet
  8. Emma Lovise: Det var så lidt, jeg har dog skrevet det før ;)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.