Sider


mandag den 4. oktober 2010

Rød glimmer

Jeg faldt over denne fine neglelak fra Model's Own på Asos og nu har jeg helt vild lyst til røde glimmer negle. Har du også det, kan du finder den her til sølle £3. Jeg er forresten syg, mine mandler er meget hævede og ømme, og jeg har snot i hele hovedet. Mit imunforsvar må virkelig være i bund for tiden. Det er ved at være lidt for trivielt med al den sygdom. Jeg har dog også farvet hår i dag, og jeg er ret glad for resultatet, selvom det ikke er sørlig anderledes (men det var så heller ikke meningen). Der er kommer en anmelselde når jeg får overskud.


Billeder fra asos.com

2 kommentarer:

  1. Jeg tror, at det er meget naturligt at blive syg igen og igen når vejret skifter, og efteråret kommer. Man skal lige omstille sig til de nye temperaturer, ændrer ens tøjvaner osv. Håber du snart får det bedre!

    SvarSlet
  2. Tak, ja det ville også være ok, hvis ikke jeg havde været syg 4 gange i træk, jeg når knap nok at blive rask af det ene, så kommer der noget nyt.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.