Sider


mandag den 29. november 2010

H&M udsalg

Jeg ville egentlig lave et indklæg om de kommende udsalg der snart starter, men så kom H&M mig i forvejen, så deres udsalg er startet nu på webshoppen. Der er dog sikkert mere på vej, men jeg har da fundet nogle ting jeg kunne overveje (tidligere har købt). Det rigtige udsalgsindlæg kommer senere i dag.

Frakken har jeg selv haft på i weekenden og den er jeg rigtig glad for, jeg købte den til halv pris, hvilket man også kan få den til nu på webshoppen dvs 349kr. Kjolen har jeg også og den ser helt klart dyrere ud end både de 49,50kr den koster nu og de 99kr jeg gav. Armbåndet har jeg luret på et par gange, så det kunne være jeg skulle slå til nu hvor det koster 29,95kr. Strømpebukserne koster 39,95kr og  cardiganen står til 99kr. Nederdelen tror jeg kunne være godt til julefrokoster den er sat ned til 149kr. Sweateren kan fåes til 79,95kr.

Billeder fra shop.hm.com

1 kommentar:

  1. Hehe! Ja, H&Ms udsalg er slet ikke så tosset - jeg har også fået shoppet lidt! ;o)
    /Maria.

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.