Sider


tirsdag den 9. november 2010

Sjov tobak

Altså jeg ryger ikke, faktisk kan jeg ikke rigtig tåle røgen, men jeg synes også, det skal være folks egen sag (så længe de tager hensyn til mig). Men dette er ikke en røgdiskussion. Generelt er grebet om rygerne blevet strammet en del de seneste år her i Danmark, måske derfor kigger jeg lige en ekstra gang, hver gang jeg ser tobaksreklamer i mit amerikanske Harper's bazaar. Jeg synes, de er så sjove; uh, der er ingen tilsætningsstoffer, uh du støtter de amerikanske bønder, og så er der lige to kuponer á $10, så man kan prøve dem. Det minder mig lidt om gamle dage, hvor man ikke vidste, det var farligt. På den næste side kan man selvfølgelig læse, at disse naturlige cigaretter ikke er mere sikre end andre cigaretter, og man kan dø af at ryge.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.