Sider


søndag den 14. november 2010

Topshopsager og søndagsstener

Nej, hvor er jeg bare langsom i dag, jeg startede egentlig dette indlæg i morges, men af en eller anden grund bliver det første udgavet nu, for jeg kunne tilsyneladende ikke tage mig sammen. Jeg kunne ellers godt have brugt, at jeg var super aktiv i dag og fik nået en masse, men det bliver vist ikke sådan. Jeg vil dog gerne love at der kommer et indlæg i aften, som kommer til at handle om Bazar, gamle læsere vil måske kunne huske mit indlæg om Bazar for noget der ligner 1 1/2 år siden, elllers kan det læses her. Og resten kommer så i aften. 

På den mindre alvorlige note kunne jeg godt tænke mig nedenstående fra Topshop. De har fået en masse fine nyheder de seneste par dage. Forresten så synes jeg, farverne i denne kollage minder meget om den, jeg lavede med H&Ms nyheder for et par dage dage siden, jeg har på fornemmelsen, at det bliver mine vinterfarver
Billeder fra topshop.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.