Sider


fredag den 24. december 2010

I aften er det juleaften...

..der er længe længe til. Eller det er der jo ikke, min mor har i hvertfald været oppe længe og har tralvt, og jeg har da også en del ting, jeg skal nå, men jeg jeg kan godt huske, hvor laaang juleaftensdag føltes, da jeg var lille.

Lille juleaften gik med forberedelser: gave der skulle pakkes ind, træet der skulle pyntes, konfekt der skulle laves og smages. Alle ting jeg elsker, det får mig rigtig i julestemning, og som altid har vi det pæneste juletræ i hele verden. Sådan har jeg haft det, siden jeg var lille, når vi lillejuleaften pynter træet, min far og jeg.  Er jeres træ også det pæneste? Jeg håber, at alle når frem til juleaften, og I får spist lækker mad, danset om pæne juletræer, åbner gode gaver og har en hyggelig juleaften. Glædelig jul!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.