Sider


lørdag den 25. december 2010

Juledagens

Så blev det første juledag og traditionen tro har jeg spist en portion risalamande til morgenmad mens jeg kiggede på gaver, sådan har det været siden jeg var lille. I får lige tøjet fra juleaften. Jeg sik nemlig købt blondekjole på udsalg, så den kom på, og så valgte jeg mørkegrøn neglelak i stedet for rød, jeg synes det fungerede godt sammen med guldet og de creme blonder. Dagens pris kommer på senere, på nær halskæden er det hele fra H&M 

I dag har jeg travlt på den afslappede måde, om lidt står den på smootheis og hjemmebagte boller med min mor og far, bagefter smutter jeg lige over til min søster og ser toy story 3 med min nevø (den fik han af kæresten og mig i julegave) eller måske skal der bygges lego og spille supermario på wii i stedet. Senere skal jeg ud til min kæreste og hans forældre(vi bor jo ikke samen når vi er "hjemme" på besøg), det bliver også hyggeligt.


3 kommentarer:

  1. Hvor er din blad halskæde fin!!

    SvarSlet
  2. Ih, vi har også den tradition med risalamande til morgenmad, er helt glad for at høre, at vi ikke er de eneste ;)

    SvarSlet
  3. Sikke en fed blog du har! :)
    - og sikke en fin halskæde! Er heeelt vild med den!

    kig forbi min, og evt. bliv fast læser
    - www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.