Sider


tirsdag den 28. december 2010

lidt flere udsalgskøb

Udover den lille sorte kjole, købte jeg også et par andre ting på udsalg i H&M i går. Jeg prøver at gå efter ting, jeg i forvejen har overvejet at købe til fuld pris, hvilket faktisk gælder for både de fede armbånd og det cool bælte med knuden til hhv 20kr og 50kr. Rigtig fine køb og en besparelse på ca 180kr. Halskæden var et impulskøb og jeg er ikke helt sikker på, jeg beholder den, men til 20kr går det nok. Forresten så er det ofte en god idé at lade mærkerne sidde på, menmindre du skal bruge tingene med det samme, H&M har det med at sætte tingene meget langt ned til sidst, og samtidig kan man nå at overveje, om man bare var forblændet af den store besparelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.